O mnie

Cześć wszystkim, mam na imię Aneta. Niedawno rozstałam się z moim chłopakiem. Byliśmy razem prawie 20 miesięcy. Bardzo przeżywam to rozstanie. Myślałam, że jesteśmy sobie przeznaczeni i będziemy razem na zawsze. Grzesiek często powtarzał, że nie widzi świata poza mną, że jestem jego ukochaną gwiazdką rozświetlającą jego życie i wolałby umrzeć niż mnie stracić, a dziś jest z inną... Próbowałam praktycznie wszystkiego żeby do mnie wrócił, rozmawiałam nawet z jego rodzicami i błagałam nową dziewczynę aby dała mu spokój niestety nie pomogło. Ostatnio bardzo zainteresowałam się magią. W internecie jest bardzo dużo informacji na temat rytuałów miłosnych. Niedawno wykonałam jeden na bazie opisu z sieci. Niestety nic się nie dzieje. Zauważyłam że w Internecie ogłasza się wiele osób na serio zajmujących się magią. Jestem zdecydowana skorzystać z uroku miłosnego i zapłacić nawet 3000zł jeśli będę miała pewność, że zadziała. Opinie są jednak od nienawiści do wychwalania, ciężko ocenić które są prawdziwe. Dlatego zakładam tego bloga aby osoby, które już korzystały z magii pomogły mi wybrać odpowiednią osobę. Czekam na Wasze opinie.

wtorek, 1 grudnia 2015

Kosma Mykowski kosma-tarot.pl opinie


Pan znany z telewizyjnego show dom wróżek. Z tego co widziałam wróży też telefonicznie. Wykonuje również rytuały miłosne. Cena jest bardzo przystępna bo wynosi tylko 150zł. Opinie w internecie są przeróżne jak w przypadku innych tego typu osób. Kiedy pisałam do niego anonimowo podobnie jak inny stwierdził, że to wina konkurencji. Ciekawa jestem Waszych opinii. Cena bardzo mi odpowiada, jeśli tylko ten Pan potrafi pomóc bardzo chętnie skorzystam z jego usług.
Czekam na Wasze opinie.

2 komentarze: